دنبال کننده ها

Categories

۸ اردیبهشت ۱۳۸۸
از طریق سایت www.migranthelp.com که جا داره اینجا از شهرام و مریم عزیز بنیانگذار این فروم بزرگ و به درد بخور و حرفه ای تشکر کنم ، با سایت stays آشنا شدم و بعد از بررسی های مکرر دیدم انگار بهتر از هتل هستش چون که محاسبه میکردم میدیدم که اگر بخوام هتل بریم امکانات آشپزی توی هتل نیست و مجبور هستیم که نهار و شام رو بیرون بخوریم این هست که گفتم خوب این خونه ها آشپزخونه هم دارن که خوب هستش و نسبت به امکاناتش قیمتشون از هتل بهتر هست ، در ضمن تقریبآً تمام هتلها برای رزرو یه پولی از طریق اینترنت میگرفتن که باز ما چون کردیت کارت نداشتیم نمیتونستیم از ایران رزرو کنیم ، همین طوری هم که نمیشد راه بیفتیم با چمدون و کلی بند و بساط توی خیابون های ملبورن دنبال هتل بگردیم که ! این بود که تصمیم گرفتیم از این سایت یه جایی رو گیر بیاریم و10 روز رزرو کنیم که موقعی که رسیدیم ملبورن یه ضرب بریم اونجا حالا پیش خودمون میگیم که نکنه ما بریم اونجا امن نباشه ؟
ما که جایی که بهمون میدن رو نمیدونیم چه کسی هست کدوم محله است ؟ خلاصه شب نیان تو خونه ؟ میریم از خونه بیرون نیان تمام وسایلمون رو ببرن ؟ و .....
خلاصه توی فروم میگرنت هلپ از چند تا از بچه ها پرسیدم که نظرتون چی هست که از این سایت خونه بگیریم ؟ که اتفاقاً مریم عزیز جواب داد که در مجموع جای نگرانی نیست ، من هم گشتم خوش قیمت ترین خونه رو که review های خوبی راجع بهش نوشته بودند رو رزرو کردم .
این هم لینک اونجایی که 10 روز اول رفتم . خلاصه چون که چند بار دیگه هم از این سایت خونه اجاره کردم و چند جای مختلف و 2 شهر مختلف و آدمهای مختلف ، بهتون میگم که امن هستش همشون و با خیال نسبتاً راحت البته با احتیاط بسیار ! از این سایت خونه اجاره کنید و حالش رو ببرید .(آهای شمایی که توی سایت stayz خونه اجاره میدین ، پورسانت ما فراموش نشه !!)

3 نظرات:

Ako گفت...

باشه، بشون می گم پورسانت تون یادشون نره!
دیگه اینکه تبریک خیلی زیاد واسه شروع زندگی جدید و یه عالمه آرزوی خوب دیگه

Bahar گفت...

رسیدن بخیر؛به امید روزهای خوب و زندگی موفق برای شما و خانمتون

reza گفت...

سلام
تبریک میگم که بالاخره به آرزوت رسیدی
نوشته های وبلاگت خیلی ریزن نمیشه درشت تر بنویسی؟