دنبال کننده ها

Categories

۸ اردیبهشت ۱۳۸۸
یه نکته جالب که من نمیدونستم این هستش که شرکت هواپیمایی امارات به شما این امکان رو میده که 24 ساعت قبل از پرواز به صورت آنلاین کارهای قبل از ورودتون به هواپیما رو (Check in) انجام بدین که بعدن که من با شرکت Quantas پرواز کردم دیدم نه بابا فقط هواپیمایی امارات نیست که این کار رو میکنه همه شرکتهای هوایی در دنیا این کار رو میکنن !
خلاصه یه روز صبح که بیدار شدم دیدم که یه ایمیل دارم از شرکت امارات که توش نوشته آقا یادت نره امشب به سمت دبی و بعدش هم به سمت ملبورن پرواز داری !
ما هم چمدون ها رو برداشتیم و کیس کامپیوتر خودم رو هم گذاشتم توی چمدون و رفتیم فرودگاه و پرواز کردیم به سمت ملبورن !

(توی ملبورن هم هیچ کسی رو نداریم حالا ، چرا ؟ چون اون دوستم هم که گفتم ملبورن هستش به عللی نمیتونست نه بیاد دنبالم و نه کمکی به ما بکنه )
فعلن تا ما توی هواپیما هستیم شما پست بعدی رو بخونید که راجع به سایت www.stayz.com.au هستش و برای اونهایی که مثل ما هیچ کسی رو ندارن بد نیست بخونن ...

0 نظرات: