دنبال کننده ها

Categories

۹ اردیبهشت ۱۳۸۸
اینجا توی استرالیا اینترنت تداشته باشی مرخصی ! از لحظه ای که پات رو میگذاری توی فرودگاه اینترنت نیاز داری .
برای خونه پیدا کردن ، برای پیدا کردن مسیرها ، برای نقشه ، برای هرچیز که فکر کنی به اینترنت احتیاج داری . من قبل از اینکه بیام استرالیا این رو از بچه ها شنیده بودم پس دیدم که حتماً لازم هست که یه لپ تاپ داشته باشم که به محض اینکه رسیدم استرالیا یه دونه از این مودمها بخریم و به اینترنت وصل بشم . کلاً از لپ تاپ بزرگ هم خوشم نمیاد و چون معتقدم لپ تاپ باید یه جوری باشه که بشه حمل ونقلش کرد و وزنش رو زیاد احساس نکرد و همینطور معتقدم که باید قوی باشه که اذیت نکنه پس شروع کردم سراسر بازارهای کامپوتر تهران رو از پایتخت گرفته تا بازار کامپوتر ایران و بعدش هم بازار رضا و بعدش هم بازار علائدین رو خلاصه زیر و رو کردم که اونی که دوست دارم رو گیر بیارم ، خلاصه یه چند مدلی رو که خوشم اومد اومدم توی اینترنت قیمتاش رو در آوردم دیدم که استرالیا کلاً لپ تاپ حدود 500000 تومان از ایران ارزونتر هستش بعدش هم گفتم خوب چه کاری هستش که ما از اینجا لپتاپ بخریم ؟ میرم استرالیا همونجا میخرم ، هم مدلها و تنوع بیشتری از تهران داره هم قیمتش 500 تومان ارزونتر هستش ! خلاصه لپ تاپ نخریدم ! و گفتم همون روز اول که رسیدم ملبورن میرم یه دونه لپ تاپ با حال که آخرش باشه میخرم !! (حالا داشته باشید)

حالا پست بعدی رو بخونید میخوام راجع به بازار کامپیوتر تهران بنویسم که مهم هستش ، یعنی بعدن که بیشتر از سرگذشتم نوشتم بیشتر میفهمید که چرا مهم هستش ؟!

0 نظرات: