دنبال کننده ها

Categories

۷ اردیبهشت ۱۳۸۸
زیاد اهل نوشتن نیستم و دوست دارم همینطوری که حرف میزنم بنویسم ، این وبلاگ رو به امید اینکه یه کسایی هر گوشه دنیا شاید دوستش بدارند ایجاد میکنم ، امیدوارم این بار هم مثل همیشه امید من تبدیل به یقین بشه .
میتونید "wellborn" بنامید مرا ، حداقل در چهارچوب این وبلاگ ، خوب نمیتونم فارسی تایپ کنم پس همیشه منتظر این باشید که کلی اشتباه در نوشتار من ببینید .
هر چه که مینویسم فقط دیدگاه ، برداشت شخصی ، تصور ، و شاید هم یک رویا باشد گاهی .
در تهران متولد شدم در مرکز شهر تهران خیابان کریم خان بزرگ شدم ، بعدش به همراه خانواده به سمت شمال غرب تهران نزدیک شهرک ژاندارمری نقل مکان کردم ، محل کارم شمال شرق تهران خیابان پاسداران بود ، عمده زندگی من سراسر، تهران بود .

از بچگی در آرزوی مهاجرت بودم ، خوشحال میشم بگم متاهل هستم چون همسرم رو خیلی دوست دارم ، پس اگراز این به بعد بعضی وقتها نوشتم ما بدونید چرا .
دوست دارم اینجا بیشتر راجع به تجربیاتم در رابطه با مهاجرت بنویسم ، مهاجرت من از تهران تا استرالیا . بعضی وقتها هم مثل همیشه میخوام گریزی بزنم به مطالب بی ربط و سپس برگردم . میخوام به نکاتی که هرگز نمیدونستم و الان میدونم و برخوردم و میخورم بنویسم ، راجع به انچه که شاید به درد دوستانی که منتظر ویزای مهاجرت هستند بخورد ، بنویسم.
الان سیدنی هستم ، این رو میگم چون در نوشتارم ممکن هست که زمان رو کمی جابه جا کنم .

0 نظرات: