دنبال کننده ها

Categories

۷ اردیبهشت ۱۳۸۸
خلاصه ویزا اومد (wowwww)
تصمیم گرفتم که برم ملبورن ، یکی از دوستان ملبورن هستش (یکی از همکلاسی های قدیمی) به نظرم ملبورن باید خیلی قشنگ تر ، سر سبزتر ، زیبا تر از سیدنی باشه ، اقیانوس هم دور تا دور شهر رو فرا گرفته ، یا شاید هم بهتر باشه بگم شهر دور تا دور اقیانوس بنا شده ،
با توجه به اینکه استرالیا کشور گرمی هستش پس اگر برم ملبورن ، آب و هواش معتدل تر هستش تا سیدنی، همه جای استرالیا هم که سرای من است ، د رضمن دومین شهر استرالیا هم هستش ، مضاف بر اون علاوه بر قطار و اتوبوس برای حمل و نقل شهری ترم (tram) هم داره که سیدنی نداره ! شهرش هم سه برابر تهران هستش با 3 میلیون نفر جمعیت ! (WOW)
خلاصه شروع کردیم به جمع و جور کارها و وسایل و فروش وسایل و از این جور چیزا ، با توجه به اینکه قبلآ تمام وبلاگهای دوستان رو خونده بودم میدونستم که لباس اونجا گرون هستش یه سری هم به وب سایتها زده بودم و خلاصه فهمیدم بهتر هستش که تا میتونم از ایران با خودم لباس ببرم (هر چند که بعضی ها نوشتن آقا لباس زیادی نیارین ها ، لباس به اندازه ای که یه مدت سر کنید بعدش دیگه اینجا لباس هستش و از همینجا میتونید بخرید ) ، حالا در مورد لباس هم یه پست میزنم و مینویسم که چرا خوب هست که تا میتونید از ایران لباس بیارید .
تا اینجا رو داشته باشید بقیش رو فردا مینویسم ، سعی میکنم هر روز شاید هم روزی چند بار بنویسم و این تایپ کردن هم زجری میده آدم رو ها....

1 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام دوست غزيز

به شهر سيدنی خوش آمدی . از اينکه اين وبلاگ را راه انداختی خيلی خوشحالم و اميدوارم تجربياتت برای من هم مفيد باش . خواندن اين تجربيات زيبايی خاص خودش را دارد .

به اميد موفقيت بيشتر