دنبال کننده ها

Categories

۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸
واقعاً سپاسگذار هستم از تمامی دوستانی که نظر میدن ، خواهش میکنم به نظر دادن ادامه بدید چون واقعاً نظراتتون مکمّل نوشته های من هست . بعضی از نظرها فوق العاده هستش و واقعاً مکمل وبلاگ و نوشته های وبلاگ هستند ، برای اینکه مطمئن بشم این گونه نظرات خیلی خوب و به درد بخور میان نظرات مختلف گم نمی شوند و برای اینکه بعضی از دوستان فقط مطالب رو مطالعه میکنند و به نظرات نمی پردازند ، تصمیم گرفتم که میان پست ها ، پستی به عنوان "نظرات طلایی مکمل" قرار بدهم و نظراتی را که دوست دارم همه دوستان ببینند و به آنها توجه کنند را ، درون این پستها جای بدهم ، و اما از دوستانی که نظراتشون درون پستهای نظرات مکمل قرار میگیرند ، تمنا دارم که به مطالعه وبلاگ ادامه بدهند و این وبلاگ را از نظرات با ارزششون (نه فقط برای من ، بلکه برای همه آنهایی که این وبلاگ رو مطالعه میکنند ) بی نصیب نگذارند ، چون هدف من این است که دوستانی که بعد از ما میایند و همینطور دوستان تازه وارد که خود من هم جزء همان دسته هستم ، منبعی داشته باشند که بهتر تصمیم بگیرند و شروع بهتر و بینش بهتری از حضورشان در استرالیا و همینطور پروسه مهاجرت داشته باشند . خواهش دیگر من این است که نظراتشون و آگاهی هایشان مبسوط تر باشد تا مورد استفاده عملی همه دوستان قرار بگیرد . با سپاس فراوان

نظر مکمل 1 :
عزیز من، مطمئنی شما استرالیا هستی؟ یکی از کشورهای مشترک المنافعی، چیزی نیستی؟ والا اینجا بجز انرژی (برق، گاز و آب) همه چی سرتر و ارزونتر از ایرانه. کیفیت اصلا قابل مقایسه با آشغالایی که تو ایران بهمون می اندازن نیست. من فکر می کنم شما تازه واردی و هنوز نمی دونی از کجا بخری و کی بخری!!!! اگه یاد بگیری و جنس های مارک دار و به قیمت جنس های چینی تو ایران بخری، اونوقت تازه حالش رو می بری. برای کامپیوتر هم فکر کنم این کاره نیستی وگرنه اینجا آخرشه ;)

نظر مکمل 2 :
سلام
ممنون از نوشته هاتون. ولي اگه ناراحت نمي شيد بايد بگم كه اگه كمي تحقيق در رابطه با كشورهاي ديگه مخصوصا اروپايي و استراليا كرده بوديد حداقل در رابطه با ساعات كاري فروشگاه ها و شلوغي شهر بعد از ساعت 5 مايوس نمي شديد.
مهاجرت خيلي بستگي به تحقيق در رابطه با همه جوانب اون داره .



3 نظرات:

bahar گفت...

کاش این دوستان عزیز که می دونند چه چیزی را از کجا و چگونه می شه خرید ,حد اقل راهنمایی می کردن و اسم فروشگاه های درست و درمون را می نوشتند.فکر نمی کنم کنایه زدن کار درستی باشه.
built عزیز,این که شما در عین خستگی و گرفتاری های زیاد که مربوط به اوایل مهاجرته باز می آیی و چیزی می نویسی واقعا جای تشکر داره.
keep up the good work.

ناشناس گفت...

سلام به دوستان عزيز .من هم موافق نظر bahar هستم . چون من هم تازه واردم و اين گونه اطلاعات واقعا برايمان مفيد خواهد بود . چه زمانی چه فروشگاهی و چه مکانی اين چه ها اگر جواب داده بشوند همه استقبال خواهند کرد .
يک مسئله: اين قيمتهای که يکی از دوستتان گفته فقط در زمان حراج است ،و در واقع بصورت عادی نظر wellbourn واقعيت داره که اجناس به خصوص پوشاک کيف ،کفش گران و از کيفيت بالايی برخوردارنيستند به لحاظ کيفيت مارک دار هابدک نيستند که البته بسيار بسيار گرانند.اما نگران نباشيد چون اگر بگرديد موارد مورد نيازتون را با قيمت های خوب هم می توانيد گيربياريد اما به شرط وقت و انرژی مصرف کردن
حالا ديگه انتخاب با خودتون

ناشناس گفت...

سلام
1- امان از ملت ایران که جز تیکه انداختن و زخم زبون زدن چیز دیگه ای بلد نیستن!!
2- بد نیست که چند تا دوست پیدا کنی و برای کارهای مختلف ازشون سئوال بپرسی . تا بیای یاد بگیری چی به چیه (مثل نظر اول که گفته باید بدونی کی بخری و از کجا بخری) کلی پول هدر دادی.
3- عالیه ادامه بده. عکس نمیتونی بزاری؟