دنبال کننده ها

Categories

۱۱ فروردین ۱۳۸۹
یکی از دوستان اینجا یه برنامه هایی رو بیشتر هم توی کافه گف ، میزاره که برنامه دنس پارتی و درینک و موزیک دیجی هستش ،
من تا حالا خودم این برنامه های Percialicious رو نرفتم و از کیفیتش خبری ندارم ، ولی شنیدم خوبه ، تصمیم دارم این یکی رو اگر قسمت باشه بریم ،
گفتم تبلیغش رو برای شما دوستان حاضر در صحنه (البته سیدنی) بزارم که اگر 4 آپریل برنامه ای نداشتید به سوی گف بشتابید ،
قیمت بلیطش 25 دلار هستش که اگر پیش پیش بخرید فکر کنم 15 دلار باشه ، عزیز Sam Fish گفتش توی روز 13 بدر در پارک هم میشه بلیطاش رو خرید ، خلاصه تعطیلات ایستر رو توی خونه نمونید و روزهاش و یه جور عشق و حال کنید شبهاش رو یه جور.
با توجه به اینکه توی سیتی هم هست دسترسیش خوب هستش ، با قطار بیایید که نخواهید رانند گی کنید که تا خرخره نوشیدنی میل بفرمایید ، موظب باشید از کنار مواد آتش زا رد نشید که شعله ور نشید :-) برنامه هم از ساعت 9 شب شروع میشه

به خدا پورسانت مورسانت هم نگرفتم که تبلیغ کنم ، فردا باز نگید اینا شبکه شدن که جیب ما رو خالی کنن و برنامشون هم خوب نبود و از این حرفا ، چون وبلاگ بیشتر مربوط به عشق و حال هستش برای این اینجا اطلاع رسانی کردم وگر نه روح برنامه گذار این مجلس اصلاٌ خبر نداره که من اینجا راجع بهش دارم مینویسم .

7 نظرات:

Unknown گفت...

سلام من سینا هستم و تا حالا تمام مطالبتون ر خوندم من قصد دارم برای ادامه تحصیل تا چند ماه دیگه بیام انور. تا حالا فقط راجب سیدنی و ملبن:) گفتین اگه ممکنه یکم هم راجب آدلاید و موقعیتش بگین چون به احتمال زیاد اولش باید برم اونجا.
ممنون

موج اف گفت...

وبلاگ خوبي دارين

موج اف گفت...

وبلاگ خوبي دارين

موج اف گفت...

وبلاگ خوبي دارين

Mehdi گفت...

سلام من وبلاگ شما رو هميشه مطالعه ميكنم ممنون از مطالب خوب شما. من لينك وبلاگ شما رو تو بلاگم گذاشتم اگه تمايل داشتيد شما هم اين كار رو انجام بديد ممنونم اينم لينك بلاگم
http://www.inimmigrationway.blogfa.com/

فرید صلواتی گفت...

برای وطنی خواندم که سالهاست درفش کاویانش بر زمین مانده است[ناراحت]

ناشناس گفت...

xorz0u@yahoo.com
سلام
من می خوام قبل از اینکه بیام استرالیا یه سیم کارت بخرم که با هاش بتونم یه سری کار ها رو انجام بدم.از شما چند تا سوال داشتم:
1- سیم کارت رو می شه انلاین خرید و با مستر کارت یا ویزا کارت هزینه رو پرداخت کرد؟
2- چطور میشه از شرکت خواست که سیم کارت رو به آدرس من با پست بفرسته؟ اگر ایران نمی تونه بفرسته امکانش هست که مثلا برای کشور امارات به آدرس یکی از دوستای من بفرسته؟
3- سیم کارت باید یه اسم من ثبت بشه؟ اگر باید ثبت بشه این کار چطوری انجام میشه؟ با کپی تایید شده پاسپورت ؟
4- در حالت عادی رومینگ سیم کارت فعال هست یا اینکه باید اون رو هم فعال کنم؟
5- با این شرایط چه نوع سیم کارتی برای من بهتره؟
این مسئله برای من اهمیت خیلی زیادی داره.
اگر خودم نتونم این کار رو انجام بدم فکر می کنید شما بتونین به من کمکی کنید؟ تمام هزینه هاش رو از قبل می پردازم.
خیلی متشکرم.
Hamid