دنبال کننده ها

Categories

۳ فروردین ۱۳۸۹
دوستان نکته دیگری هم که یادم افتاد بگم این هستش که ماهیتابه و قابلمه و ظروف چینی و کلیه وسایل آشپزخانه هم شبیه به پوشاک قیمتش اینجا گرون تر از تهران هستش ، به ذکر یک مثال بسنده میکنم : یک ماهیتابه پزرگ چدنی کلفت و خوب فرانسوی در تهران بین 50000 تومان الی 80000 تومان هستش که همون رو در اینجا بخواهید بخرید باید 240 الی 300 دلار پول بدید .


خوب دیگه زیادی از اصل مقوله زندگی که همون عشق و حال هستش دور شدیم و داریم بیخودی راجع به مادیات صحبت میکنیم :-)

من خودم چون زیاد اهل رستوران رفتن نیستم راجع به رستوران های مختلف نظر خاصی ندارم که بهتون بگم ،
بیشتر علاقه مند هستم راجع به جاهایی که بار های خوب و کلاب های خوب داره و موسیقی زنده دارن یا اینکه دیجی خوب دارن و سیستم صوتی خوب دارند و همینطور دکوراسیون و فضای با حال و نورپردازی س ک س ی دارند اطلاعات جمع کنم ، لذا اونهایی که دنبال انواع و اقسام رستوران هستند و دوست دارند بنشینند و حسابی میل بنمایند اینجا چیزی دستگیرشون نمیشه ، از الان بگم که وقتشون رو در وبلاگ من تلف نکنند ، و اما دوستانی که اهل عشق و حال از نوع بخور بخور نیستند و اهل رقص و نوشیدن و ساحل و شنا و طبیعت گردی و غیره هستند بشتابید که سیدنی خوراک همین جور کاراست ، البته نا گفته نماند که واقعاً از لحاظ رستوران ، اونم از انواع مختلف ، سیدنی یکی از بهترین شهرهای دنیاست ولی از سیدنی بهتر برای کافه و رستوران ، ملبورن هستش ، اینه که اگر با کیک و قهوه ، بستنی و انواع رستوران ها و کافه های متنوع حال میکنید انصافاٌ برید ملبورن که شهر کافه و رستوران هستش .

خوب فعلا ٌ برای دوستانی که دوست دارند برن بار و موزیک خارجی گوش بدهند و حرکات موزون خارجی به همراه همسر یا دوست دخترشون و یا دوست پسرشون انجام بدهند ، باید بگم که یکی از محل های خوب و با کلاس برای این جور بارها و کافه ها سابربی هستش بنام The Rocks که انتهای خیابان جورج بغل Sydney Cove هستش ، روی گوگل مپ سرچ بفرمایید و هر چه سریعتر جمعه ها و شنبه ها به اون محله اعزام شید ، اکثر بارها و دیسکوهای اونجا نفری 10 دلار ورودی داره ، خواهشاً خسیس بازی رو بزارید کنار و اگر میخواهید حال کنید ، برید جای با کلاس و حال درست و حسابی بکنید ، جاهای مجانی که برید و با آدمهای خسیس که برید و دچار موزیک و سیستم صوتی بد که بشید عواقبش رو در چند پست قبلی گفتم که چی هستش .

فارسی تایپ کردن هم واسه خودش داستانی هستش شما ظرف 1 دقیقه کل مطالب بالا رو میخونید و خبر ندارید که من 2 ساعت هستش که نشستم همین 4 خط رو تایپ کنم ، فعلاً The Rocks رو یاد بگیرید ، دوباره بر میگردم

2 نظرات:

Ako گفت...

متوجه نشدم منظورت چیه راجع به کافه و ملبورن؟ چرا بیشتر توضیح نمی دی؟ آخه من اصلا بدم نمی آد ظهر رستوران درست حسابی برم، سیر بخورم، بخوابم تا غروب بعدشم کافه برم بنوشم!! چه کنم حالا؟؟

ناشناس گفت...

کافه جایی هستش که میرن قهوه و کیک میخورن ، بار جایی هستش که میرن مشروبات الکلی میخورن