دنبال کننده ها

Categories

۴ بهمن ۱۳۸۹

دوستان سلام از شهر من سیدنی ، درود می فرستم به دوستان خوب من خواننده های وبلاگ شهر من سیدنی ، که اگر هم از دست من ناراحت میشن Email می زنند و میگویند که از دستت ناراحتیم ، حالا چرا ؟ چون جواب کامنتها رو به گفته دوستان نمی دم ، اونها هم قهرکردند و دیگه کامنت نمی گذارند ، نظر ایشان این هست که بقیه دوستان هم پستها رو می خوانند ولی کامنت نمی گذارند ، چون وقتی جواب نمیدی دلتنگ می شن :-(

دوستان به خدا من کامنتها رو باز گذاشتم و حتی کامنتها بر خلاف خیلی از وبلاگها مستقیم منتشر می شن و نیازی به تایید من قبل از انتشار نیست ، گفتم کامنت یه نظر هستش و هر کس دوست داره هر طور که دوست داره نظر بده و از سانسور هم بدم میاد ، ولی خوب اونهایی که ضروری نبود که جواب بدم رو دیگه چیزی نمی نوشتم در جواب ، ولی حالا که فهمیدم همه کامنت ها رو باید جواب بدم و تشکر کنم از اینکه کامنت می گذارید ، از این به بعد قول میدم ،
قول میدم ، که همه کامنتها رو دونه به دونه جواب بدم ، خلاصه ناراحت نشید با صفا باشید و من رو ببخشید و از کامنت گذاشتن و نظر دادن دریغ نکنید ، همه رو دونه به دونه از این به بعد جواب میدم .
خیلی از دوستان نمی دونن که VPN چیست ، لذا بر این شدم که یه کوتاه راجع به تکنولوژی VPN یا Virtual Private Network بنویسم ، الیته این تکنولوژی زیاد به درد کشور هایی مثل استرالیا و کانادا و آمریکا و ایران نمی خوره چون توی این کشور ها اینترنت آزاد و باز هستش ولی کشوری مثل چین ، خیلی از سایتهای اجتماعی رو هم مثل Facebook و یا youtube رو هم فیلتر کرده به خاطر همین گفتم برای دوستانی که در چین هستند بنویسم که میتونند از طریق VPN وصل بشن به اینترنت که راحت به سایتهایی که فیلتر شدند البته سایتهای خوب که به اشتباه فیلتر شدند دسترسی پیدا کنند .

Vpnرو یه سری شرکتها ارائه میدن و شما باید ماهیانه یه مبلغی که زیاد هم نیست رو بابت استفاده از این سرویس بپردازید و از طریق سرورهای اون شرکتها وارد اینترنت بشین که مشکل IP نداشته باشید و به سایتهایی مثل youtube دسترسی پیدا کنید .
من گفتم فقط سر نخ رو بدم باقی رو خود دوستان با سرچ کردن توی گوگل اطلاعات لازم رو کسب کنید و حالش رو ببرید .

مطلب بعدی برای دوستان خوش ذوق و سلیقه هستش که اهل سفر و گشت و گذار هستند و دوست دارند که فیلمهای کوتاه و خاطره انگیز از سفرشون بگیرند و با بقیه به اشترا ک بگذارند ، اما حال و حوصله حمل دوربین های فیلمبرداری بزرگ رو ندارند و حوصله Capture کردن فیلمها رو هم ندارند ، و دوست دارن که یه دوربین داشته باشند توی جیب جا بشه و حجم کافی هم برای ذخیره کردن چند ساعت فیلم رو داشته باشه و به راحتی به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل بشه و کیفیت آینه هم داشته باشه و قابلیت ظبط نور و تصاویر با کیفیت بالا رو داشته باشه و یا حتی HD هم تصویر برداری کنه

برای این دوستان دوربین Flip Video رو میخواستم معرفی کنم که بدونید یه همچین دوربینی هستش و قیمتش هم حدود 250 دلار هستش باریک و کوچک و کارا ایکی ثانیه هم فیلم های گرفته شده رو می تونید به کامپیوتر منتقل کنید و ادیت کنید و حالش رو ببرید ، با ما هم share کنید که نقاط دیدنی رو ما هم ببینیم . عکس دوربین رو این پایین میذارم ، بقیه رو هم که خودتون سرچ می کنید و مدلهای مختلفش رو میبینید ، برند های دیگه هم مثل Kodak , Sony ,Samsung از این دوربین ها تولید کردن ولی طبق reviews این مدل Flip خیلی از همه بهتر هستش .

مطالب بعدی رو سعی میکنم با حال ترش کنم راجع به بیزینس و عشق و حال بنویسم که دوستان خیلی ازم در خواست میکنند راجع به این 2 تا موضوع بیشتر بنویسم .

دوستان این پستهایی رو که مینویسم مدل مینیاتوری همین پستها رو توی پرشین وو ( persianwoo.com) هم می نویسم که میتونید دنبال کنید ، بعضی می پرسن که این Persianwoo چی هستش ؟ یه جامعه مجازی برای ایرانیان مقیم استرالیا و کانادا و آمریکا هستش ، که شبیه توییتر میمونه و یه چیزی هم توی مایه های فیس بوک ولی همش به زبون فارسی و پر از ایرانی ، البته اسمش هستش که برای ایرانیان مقیم آمریکا و کانادا و استرالیا هستش ، ولی همه ایرانی ها از هر گوشه دنیا میتونن عضو بشن و همدیگر رو دنبال کنند و پروفایل ایجاد کنند و شروع به نوشتن وبلاگ نویسی کوتاه یا همون Micro-blogging بکنند ، کلاً persiawoo یه سرویس میکرو بلاگ برای ایرانیها هستش ، حال میکنید وقتی عضو بشید و پروفایل درست کنید ، دوستانتون رو دعوت کنید و عکس و ویدئو share کنید و روزانه مطالب کوتاه و مفید بنویسید .

زود بر میگردم ...




0 نظرات: