دنبال کننده ها

Categories

۲۷ مهر ۱۳۸۹
من شدیداٌ به Drupal علاقه دارم و هر روز ساعتها وقت مطالعه و تحقیق در مورد drupal میکنم ، دوستانی که نمی دونن دروپال چی هستش ، just Google it
و اما برای دوستانی که مثل من علاقه مند به drupal هستند باید به اطلاع شما برسونم که سمینار جالبی تو بریزبین هستش به نام Drupal Down Under که خود
Dries Buytaert هم در این سمینار صحبت خواهد کرد :-)

یه صفحه توی Facebook هستش به نام Australian Drupal Lovers اونجا لینکش رو گذاشتم ، یه سر بزنید ،
در ضمن اونهایی که روی Drupal کار میکنند ، یه خبری از خودتون به من بدید با هم آشنا شیم ، در ضمن توی این صفحه Facebook هم عضو شید بد نیست :
http://www.facebook.com/#!/pages/Australian-Drupal-Lovers/133885286663975


1 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام امیدوارم خوب باشی تمام پست هاتو خوندم و جالب بود من تو ایران پرستاری میخونم و اگه جونمو بذارم وسط هم حتما میام استرالیا چون موقعییت و وجهه کار من اینجا پایینه به عنوان یه با تجربه میخوام شرایط اونجارو واسم شرح بدی.ممنون میشم حتما بجواب edriseskandari@yahoo.com