دنبال کننده ها

Categories

۱۱ دی ۱۳۸۸
(دیشب با حال، دسته جمعـی، رفته بودیم زیـآرت ) درست بخون بچه ، الان عباس قادری عزیز ناراحت میشه! (-:

دیشب رفته بودیم زیارت Harbor Bridge چون اولین جایی هستش که در دنیا سال تحویل میشه ، بزرگترین آتیش بازی دنیا رو داره چند تا عکس هم گرفتم ، گفتم ضمن تبریک سال نو میلادی به تمام خوانندگان وبلاگ و دوست داران مهاجرت ، بیزینس و عشق و حال ، عکس before firework and After Fire work رو براتون با توضیحات بگذارم ، حالش رو ببرید ، ببینید که این رفیقتون فقط اهل عشق و حال و Business نیست ، Photographer خوبی هم هستش !

1- این عکس لحظات آرام هاربر بریج رو نشون میده ساعتی قبل از تحویل سال :


2- قبل از تحویل سال یه وقتهایی برای تست و دست گرمی یه آتیش بازی کوچک میکردن که این مال اون موقع هاست :
3- اینم آتیش بازی اصلی :4- این عکس لحظاتی پس از پایان آتش بازی رو نشون میده که پل در مه ای از دود حاصل از آتیش بازی گم شده :


5- این هم هاربر بریج در سیدنی نیم ساعت پس از سال تحویل در سکوت کامل :
امیدوارم اونهایی که منتظر ویزا هستند در سال 2010 ویزاشون بیاد و اونهایی هم که تصمیم به مهاجرت دارند در سال 2010 برای مهاجرت اقدام کنند و سال بعد تعداد ایرانیهای کنار هاربر بریج بشه 10 برابر

یه چیزی یادتون نره بچه ها ، اونم این هست که سالی 50000 مهاجر چینی وارد استرالیا میشه ، این در حالیست که از ایران ماکسیمم حدود 1000 ایرانی مهاجر میاد استرالیا ، این رو گفتم بدونید که چینی ها چقدر برای رشد و ترقی پشت کار دارند ، زبان انگلیسی چینی ها هم هزار برابر از ایرانی ها بد تر هستش ، ولی هزار برابر روحیه و پشت کار بهتر از ایرانی ها دارند .

به امید اون روزی که 1000000 Citizen ایرانی تبار در سیدنی داشته باشیم .

از پای کامپیوتر ها تکون نخورید پست بعدی ادامه عشق و حال هستش ، میخواهیم راجع به جاهای با حال بنویسیم (-:

2 نظرات:

farhang گفت...

Happy new year and ziarat ghabool

ناشناس گفت...

عزیز جان اول اینکه Harbour و نه Harbor. دوم این که کی میگه اولین جایی که تو دنیا سال تحویل میشه سیدنی یا جایی تو استرالیاست؟ نیوزلند و چندتا کشور (جزیره) دیگه زودتر توشون سال تحویل میشه. میدونی چیه؟ شما همون بمون سیدنی و عباس قادری‌تو گوش بده برات بهتره! باز صد رحمت به ملبورن آدمای با فرهنگش! سیدنی که شده عین لس آنجلس!